Najczęściej zadawane pytania

W jaki sposób dokonać zamówienia?

Od Twojego zamówienia dzielą Cię 3 proste kroki. Wybierz rodzaj opakowania. Określ rozmiar i nakład oraz uzupełnij dane w koszyku. Po szczegóły zapraszamy do zakładki „Jak zamawiać ”

Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Zamówienie opakowania bez logo to gwarancja dostawy w przeciągu 7 dni roboczych. W przypadku opakowań z logo czas realizacji nie powinien przekroczyć 14 dni.
Czy mogę umieścić własne logo na opakowaniach?
Oczywiście. Po dokonaniu zamówienia prześlij do nas plik z Twoim Logo na adres mailowy sklep@kolorowepudelka.pl. Plik powinien być zapisany w formacie dla grafiki wektorowej: PDF, AI. EPS. Nasz dział graficzny zajmie się umieszczeniem logo na pudełku. Przed realizacją zamówienia Twój opiekun prześlę plik do akceptacji.
Jakiego koloru będzie Logo na opakowaniu?
Standardowo znakowanie wykonujemy w kolorze złotym lub srebrnym. Jeśli interesuje Cię inny kolor znakowania napisz do nas.
W jakiej formie przygotować plik z Logo?
Plik powinien zostać zapisany w formacie dla grafiki wektorowej np. PDF, AI, EPS. Wszystkie czcionki zamienione na krzywe. Jeśli masz trudności z przygotowaniem pliku, nie martw się przed rozpoczęciem produkcji pliki będą sprawdzone przez Nasz dział graficzny.
Jaki jest minimalny nakład?
Przez sklep internetowy kolorowepudelka.pl możesz realizować zamówienia opakowań w nakładzie z przedziału od 20 do 250 sztuk. Jeżeli interesuje Cię inny nakład niż na stronie, napisz do nas.
Czy jest możliwość dokonania zamówienia w weekend?
Nasze biuro oraz infolinia są czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00 natomiast nasz system przyjmuje zamówienia przez całą dobę 7 dni w tygodniu.
Czy wystawiacie Fakturę VAT?
Tak. W formularzu zamówienia podajesz swoje dane. FV wystawiona będzie automatycznie po zaksięgowaniu przez nas płatności na koncie.
Czy jest możliwość wysyłki za granicę?
Tak, wysyłamy pudełka za granice, lecz trzeba się liczyć z możliwą późniejszą dostawa niż w przypadku przesyłek krajowych oraz będzie doliczony koszt dostawy.
Czy mogę zwrócić zamówione produkty?
Niestety, nie przyjmujemy zwrotów dostarczonych produktów, ponieważ są wykonane na zamówienie od zera. Zachęcamy do skontaktowania się z naszym zespołem obsługi klienta w przypadku jakichkolwiek problemów. Chętnie pomożemy i postaramy się znaleźć satysfakcjonujące rozwiązanie.